Menu

OPIEKA INFORMATYCZNA

Zajmujemy się opieką informatyczną w małych i średnich firmach, a także w instytucjach. Staramy się pomóc naszym klientom z problemami z dziedziny IT, jak również z problemami telekomunikacyjnymi. Dokładamy starań, żeby nasze usługi były postrzegane jako profesjonalne, za przystępną cenę. Możemy zagwarantować support zarówno w środowiskach OpenSource, jak również w rozwiązaniach Microsoft. Zajmujemy się:

  • Rodziną serwerów Micorosoft (AD, Exchange),
  • Serwerami opartymi o rozwiązania OpenSrouce,
  • Usługami sieciowymi (DHCP, DNS, VPN, IIS, SMB, VPN),
  • Serwerami WWW i webaplikacjami (Apache2, PHP5, CSS3, JQuery, Javascript),
  • Monitoringiem usług sieciowych,
  • Wirtualizacjami (ESXi, Citrix, proxmox, Hyper-V),
  • Oprogramowaniem księgowo-kadrowym i podpisem kwalifikowanym(Symfonia, Raks, Optima, InsertGT, Vulcan, Sjo Bestia, Płatnik),
  • Pozycjonowaniem (SEO),
  • Odzyskiwaniem danych,
  • Montażami Audio-video,

Naszą pracę rozliczamy na podstawie godzin przepracowanych u klienta, bądź na podstawie umów dopasowanych do oczekiwań. Zapraszamy do kontaktu, celem wyceny bieżących potrzeb klienta.

Naszą pracę rozliczamy na podstawie godzin przepracowanych u Państwa w firmie, bądź zdalnie, gdzie miesięcznie dysponujecie Państwo określoną liczbą godzin, a po przekroczeniu tej liczby, zaczynają się nadgodziny serwisowe. Doświadczenie podpowiada nam, iż liczba godzin podstawowych w miesiącu powinna być równa liczbie komputerów. Stawka godzinowa jest płynna i znacząco spada, wraz z większą liczbą godzin, jak również zależy od czasu reakcji na zgłoszenie, które standardowo wynosi u nas 6h dla problemu krytycznego, NBD (Next Business Day) – następny dzień roboczy, dla problemu, który nie wpływa znacząco na pracę biura (np. uszkodzenie jednego komputera). Problemy mniej istotne, jak np. aktualizacje, instalacje, każdorazowo są indywidualnie dopasowywane do potrzeb klienta.

Współpracując z nami, otrzymujecie Państwo dostęp do naszej platformy ticketingowej, dzięki czemu zawsze istnieje możliwość sprawdzenia historii „choroby”, a także etapu na którym jest opracowywane zgłoszenie, podane są tam również numery kontaktowe do naszych techników. Pracujemy 5 dni w tygodniu, od 8 do 18, jednakże, gdybyście Państwo potrzebowali wsparcia, poza wyznaczonymi godzinami, jesteśmy otwarci na propozycję.

Dodatkowe informacje, a także warunki finansowe, chciałbym Państwu przedstawić na spotkaniu, które moglibyśmy połączyć z bezpłatnym audytem sieci komputerowej. Wyniki audytu przekażemy po podpisaniu umowy, jako wnioski i listę zadań do wykonania w najbliższym czasie.

Przy podpisaniu umowy, zapewniamy darmowy audyt bezpieczeństwa, licencji i oprogramowania.