Oferta 2

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze informatycznej firm i instytucji. Naszym celem jest sprawne gospodarowanie zasobami IT (specjaliści, sprzęt) w taki sposób, aby przełożyło się to na korzyść (tak finansową jak i operacyjną) naszych Klientów.

Dzięki dużemu doświadczeniu w optymalizacji procesów wdrożeniowych i service  desk’owych, możemy oferować profesjonalne usługi jednocześnie zachowując  odpowiedni poziom konkurencyjności.

Pomoc techniczna IT:

  • wsparcie użytkowników
  • Outsourcing IT / service desk / stała pomoc informatyczna
  • Zarządzanie stacjami roboczymi
  • Zarządzanie serwerami
  • Szybkość reagowania
  • Monitorowanie sieci
  • Wsparcie techniczne
  • Oprogramowanie księgowe

Administracja:

  • Pakietem programów Symfonia
  • Rachmistrz/Rewizor GT
  • Raks SQL, Raks, Raks5
  • Płatnik i podpis elektroniczny

Usługi IT:

  • Pomoc w analizie umów związanych z rynkiem IT.
  • Doradzamy najlepsze rozwiązania w pełni dostosowane pod zapotrzebowanie klienta.
  • Negocjujemy stawki połączeń telekomunikacyjnych.
  • Wsparcie urządzeń mobilnych.

W naszym przekonaniu, outsourcing (powierzanie obsługi poszczególnych obszarów w Twojej  firmie specjalistom zewnętrznym), na pewnym poziomie, jest najlepszym modelem współpracy w branżach  technologicznych. Uzyskujesz możliwość współpracy z fachowcami, którzy swoje doświadczenie wywodzą z różnych dziedzin, stąd mogą Ci zaproponować coś spełniającego Twoje oczekiwania.

Preferujemy jasne zasady współpracy i jesteśmy silnie zorientowani na potrzeby  naszych Klientów. Ufamy, że takie podejście jest najlepsze dla obu stron. Chętnie  wybieramy rozwiązania WIN-WIN-WIN, gdzie oprócz satysfakcji dla naszych firm, jest tworzona istotna wartość dodana  (wzbogacanie Państwa doświadczenia, nowe wyzwania dla nas etc.)